maandag 9 november 2009

De datums van het maatschappelijk onderzoek zijn er!!!

Ja hoor, jullie lezen het goed ... ons maatschappelijk onderzoek komt er nu echt aan. Vrijdag kreeg ik tijdens mijn pauze op het werk telefoon ... een beetje verward nam ik op (ik kende de nummer niet en verwachtte ook helemaal geen telefoontje). De mannenstem aan de andere kant van de lijn stelde zich voor, maar het duurde toch tot ik de woorden 'maatschappelijk onderzoek' hoorde eer ik doorhad wie ik aan de lijn had. :-) Even een spurtje naar de bureau gedaan, aangemeld op het pc'tje om dan nog niet aan mijn uurrrooster te geraken ... Ach ja ... wat maakte het ook uit, om het even welke datums deze man voor mij voorzien had ... ik zou wel zien dat het lukte!
En de eerste datum is voor ... *tromgeroffel* ... maandag 16 november! Jeej, volgende week maandag al. En jaja, de datums volgen elkaar supersnel op. Er wordt geen tijd verspild, we gaan gewoon door nu.

De datums even op een rijtje:

Maandag 16 november
Woensdag 25 november ... het huisbezoek ... spannend!
Maandag 30 november
Dinsdag 8 december

Zodus ... all I want for Christmas is ... een goedgekeurd rapport uiteraard hé! Hopelijk vieren we dit jaar de feestdagen gevuld met een mooi verslag en krijgen we het dan na nieuwjaar ook nog eens bevestigd op de rechtbank. Fingers crossed alweer hé.

Vandaag is het verder een heeeeel spannende dag ... schoonzusje krijgt haar bloedresultaat van haar afgelopen cryo, ze vreesde er wel voor het voorbije weekend, maar ik blijf toch duimen tot het resultaat bekend is hoor ... you never know!
Ook Bientje, krijgt vandaag eindelijk haar zoontje te zien. 2 weken zitten ze nu al in Kazachjesland en ze schrijft prachtige verhalen (mss een reisgids beginnen voor toekomstige adoptie ouders?) Maar vandaag is het eindelijk DE dag dat ze haar zoontje mag gaan ontmoeten! Bientje ook voor jou en Jan ... fingers crossed en geniet ervan!

Zo, nu eventjes hier in het huishouden vliegen, want afgelopen weekend was het hier uiteraard een beetje feest ... en dat laat helaas wel z'n sporen na ... ;-)

Groetjes,
Eef

5 opmerkingen:

Unknown zei

Amaai dat loopt nu snel met het MO wij hebben vorig jaar nog 7 maanden moeten wachten. In elk geval veel Succes. Gewoon jezelf blijven en eerlijk zijn. Wij hebben er zelfs veel van geleerd. Groetjes, Luc, Veerle en Jurre ( Karaganda september 2009)

Sophie en Kurt zei

dag Eef

Super, zo vlug al !!! Alvast veel succes en probeer er ook een beetje van te genieten. Je zal zien dat dat allemaal heel goed meevalt en het is een leuk gevoel om terug letterlijk met de adoptie bezig te zijn.

groetjes
Sophie

Anneke zei

Veel succes morgen! :-) het zal wel goed lopen met zo'n fantastische mensen als jullie

Veerle zei

Hey Eef

ik hoop dat alles goed gegaan is met jullie eerste datum!
Ik hoop dat jullie in elk geval het nieuwe jaar mogen ingaan met een schitterend rapport!

Liefs
Veerle (9maand)

Caroline_C zei

Hey, hoe ist het verlopen de maandag?
Groetjes Caroline