vrijdag 9 oktober 2009

En weer wachten ... :-)

Sja, het is nog eventjes geduldig afwachten tot we eindelijk onze datums van het MO mogen verwachten. Uiteraard zal het snel zover zijn hoor ... we zijn nu al 9 oktober, nog 11 dagen dus en ons dossier wordt doorgezonden naar het CAW.

Ondertussen zit er dus niets anders op dan maar een beetje info te sprokkelen over anderen en hun adoptie hé. Of lekker af te spreken in een brasserie om elkaar beter te leren kennen en honderduit te kunnen babbelen over adoptie en de weg vooraf ... hé Sabine ;-)
Ook via deze weg dus ook nog eens een bedankje voor jou hé. Ik vond het alvast heeeeel leuk en zie ons afspraakje zeker voor herhaling vatbaar. :-) Ik heb helaas nog niet dikwijls de kans gehad om even door te lezen in het boek dat ik van jou heb mogen lenen ... het lijkt me ook wel een hele brok, maar ik zet me er zo spoedig mogelijk aan. :-)

Van onze medecursusgenootjes heb ik helaas ook niet veel meer gehoord ... enkel 1 koppeltje, daar hebben we nog wel contact mee ... gelukkig maar ;-) Nu enkel nog een keertje kunnen afspreken hé.

Onlangs was er een dag van de adoptie georganiseerd door VAG, maar helaas ... ik moest die dag werken en ben dus niet geweest. Nu ja, ik hou de kalender van het VAG nauwgezet in het oog en er komen nog wel gelegenheden die we wel kunnen gaan doen hé.

Anyway ... ook nog even een beetje goed nieuws vermelden ...
Een dikke proficiat aan Wesley en Sonja ... zij zijn sinds afgelopen week thuis uit Ethiopië met hun zoontje van 8 maanden 'Daan'! Hoera!!!

Ook via deze weg even een dikke proficiat wensen aan Kevin en Sabrina, het heeft allemaal even geduurd maar ondertussen zijn jullie de eerste 12 weken voorbij! Het genieten kan beginnen!

En ook de eerste zwangerschapsaankondiging uit de familie is er! Een hele dikke proficiat aan m'n nichtje Saskia en haar vriend Bart. Het is jullie van harte gegund. Bomma zal blij zijn met een kleine spruit erbij en Luca wil uiteraard ook wel een speel-achterneefje of nichtje hé!

Zo ... ook oktober heeft nu dus gelukkig al 1 berichtje hé ... ik zal proberen om er zo spoedig mogelijk nog eentje op te zetten ... hopelijk eentje met de datums van het MO hé ;-)

Eef
xxx

4 opmerkingen:

Jan en Sabine zei

Hi Eef,

Joepie! Gisteren werd jullie dossier doorgestuurd! Nu zal het inderdaad wel heel snel gaan. Dus begin maar vast aan dat boek! ;-)
Ik vond ons afspaakje ook heel geslaagd hoor. We waren er allebei van verschoten dat het al zo laat bleek te zijn. :-)
Ons adoptieverhaal heeft ondertussen ook weer een nieuw hoofdstuk. Je moet maar eens op onze blog gaan lezen als je tijd hebt.

Vele groetjes,
Sabine

Kurt en Sophie zei

Dag Eef,

ik lees al een tijdje mee op jullie blog (van in het begin eigenlijk) : toevallig "ontdekt" tijdens het surfen. Zelf staan we op de wachtlijst bij fiac voor Ethiopië. We duimen mee dat die data voor het MO nu snel komen !!! Mocht je willen meelezen op onze blog dan laat je het maar weten hoor (is op uitnodiging). Ik heb er een lijst van boeken op geplaatst die mij echt al hebben geholpen om het wachten te verzachten.

groetjes
Sophie

Unknown zei

Heytjes Kurt en Sophie,

Leuk dat jullie ook mn blogje volgen ;-)
Goh de wachtlijst van Ethiopië ... en schuift het wat op? Ik duim voor jullie dat jullie ook snel mogen afreizen.
Ik zou idd graag je blogje volgen, dus als je me dan een uitnodiging wil sturen ... ;-) Ik lees graag op de verschillende blogjes ... ik vind dat we stuk voor stuk echte schrijfsters (en schrijvers) aan het worden zijn, er zitten soms zo'n knap geschreven verhalen tussen!
Die boekenlijst daar ben ik best wel nieuwsgierig naar ... momenteel ben ik aan het lezen in Wereldkind ... tot nu toe vind ik het wel een superhandig boek.
Groetjes,
Eef

Kurt en Sophie zei

Hey Eef

stuur je mij eens een mailtje zodat ik dan ook jou mailadres heb ? Hopelijk kan jullie MO snel van start gaan ! Ik hoor hier en daar dat de meeste wachttijden bij de CAW's nu zijn weggewerkt dus het gaat normaal iets vlotter dan een jaar geleden.
Tot op onze blogs !
groetjes
Sophie
sophievandeputte@hotmail.com