dinsdag 16 maart 2010

Morgen naar de Jeugdrechtbank ... eindvonnis in zicht!

Piep,

Weer veel te lang geleden, ik weet het ... maar zoals sommigen onder jullie al gehoord hebben, ben ik sedert kort veranderd van jobke. En dat heeft uiteraard de nodige tijd in beslag genomen.
Ik kom jullie later wel verder op de hoogte brengen van alle nieuwtjes, maar ik wilde jullie snel al even vertellen dat we morgen eindelijk naar de jeugdrechtbank mogen ... hop naar het eindvonnis nu. Ons maatschappellijk onderzoek was goed en het eindverslag positief, nu nog even duimen dat de rechter morgen ook een positief vonnis velt en dan zijn wij vanaf morgen eindelijk officieel geschikt voor adoptie verklaard :-))))

Anyway, na morgen volgt snel het verslag en hopelijk krijg ik dan ook rap een zicht op de volgende stappen.

Groetjes,
Eef

1 opmerking:

Daisy zei

Hoi jullie twee, dat is geweldig nieuws! hopelijk is het goed afgelopen!