woensdag 13 januari 2010

Still waiting ...

Jup zoals het titeltje al zegt ... nog steeds aan het wachten op ons verslag. Elke dag is het even weer spannend als we kijken naar de brievenbus, maar helaas ... nog niets. Telkens als Kenny thuiskomt is het eerste wat hij vraagt, of er al post was ... Sja en dan bedoeld hij niet de rekeningen of een laat kerstkaartje hoor. ;-)

Anyway, ik ben er van overtuigd dat we ons verslag pas volgende week gaan mogen ontvangen, maar heb mezelf wel voorgenomen om maandag even te bellen naar het CAW om te vragen of het zelfs al wel verzonden is.

Ondertussen gaat het gewone leventje verder z'n gang hé. Ik hou nauwlettend de site van VAG in het oog, op zoek naar interessante info-avonden. Maar meer nog ... de site van Het Kleine Mirakel ... zij doen de bemiddeling voor Kazachstan. Hun volgende info-moment is gepland op 23 februari ... helaas lijkt het me praktisch onhaalbaar dat wij daar al zullen kunnen aan deelnemen, want je moet daarvoor over je geschiktheidsattest beschikken ... en ja dat is het nu net hé. Pas als we ons verslag hebben weten we of we een positief advies krijgen of niet. En dan is het afwachten tot we weer opgeroepen worden door de rechtbank voor de uitspraak. Met een enorme portie geluk halen we dat nog allemaal voor 23 februari, maar ik ga me daar alvast niet op vastpinnen, want van tegenslagen kennen we genoeg ...

Bon, zodra ik meer nieuws heb ... volgt het hier uiteraard ...

Bye bye sweeties ...
xxx

6 opmerkingen:

Unknown zei

en wetende dat er zoveel kindjes zijn die recht hebben op een warme thuis en in ellende leven...khoop dat jullie vlug mama en papa gaan worden ..ik duim alvast voor jullie :-)

Saskia zei

Frustrerend hé!! En helaas wordt het wachten er niet minder op ... en 't wordt ook niet makkelijker
Maar kom, de beloning is heel mooi :o)

Ik kijk in spanning mee uit naar jullie post!!!

Nele zei

Heyla, wij zijn mede-kandidaat-adoptantjes en volgen jullie blog mee... Wat duurt het lang, zeg, jullie verslag. Elke dag kom ik even piepen of er al nieuws is. Vervelend toch dat wachten. Wij hadden ons verslag al na 14 dagen, toch niet eerlijk dat er zo'n verschil is tussen de verschillende CAW's. Maar soit, we duimen met jullie mee! Lang kan het nu toch niet meer duren! Goede moed en fingers crossed!

Liefs,
Nele.
(wachtertje v de verdwaalde ooievaar ;-) )

Heaven zei

Hey, kom dagelijks even kijken of er nieuws is hoor, denk aan jullie en mis je wel een beetje op het forum.
Hoop hier gauw een zeer positief bericht te lezen.

Kurt en Sophie zei

Ook hier blijven de duimen omhoog voor dat positief verslag !!! Jullie zullen nu wel snel uit spanning verlost worden.

groetjes
Sophie

ElkeF zei

Nog steeds niets??? amai, dit wordt toch te spannend!!