maandag 4 mei 2009

Nog 1 dagje ...

Jaja, morgen is het weer zover ... dan mogen we weer op cursus gaan! Eigenlijk kijken we hier al bijna 2 weken vol ongeduld naar uit. We zijn benieuwd over wat het morgen gaat gaan, hoe het contact met de anderen gaat zijn, ... we vinden het zelfs spijtig dat het slechts een halve dag is, want we hadden gerust nog wel een terrasje willen gaan doen 's middags. ;-) Maar helaas we zullen eerder snel door moeten, want ik (Eef) moet direct gaan werken. Eigl moet ik al om 13u beginnen, maar dat halen we nooit (cursus is pas gedaan om 12.30u) maar soit ... mn lieve collegaatje zal blijven tot ik er ben.
Ik moet wel zeggen, ik heb op dat gebied echt fantastische collega's en een heeeeeel begripvolle chef. Ook tijdens de mmm mocht ik steeds wisselen van uren met hen, rekenen op hun steun, lieve telefoontjes en berichtjes ontvangen als ik weer negatief nieuws had, ... kortom echte schatten! Ik heb ze dan ook afgelopen personeelsfeest letterlijk in de bloemetjes gezet en bedankt voor hun steun de voorbije jaren.
Mn ventje grommelt al ietsje minder voor morgen :-)) Het enige waar hij eigenlijk nog tegenop ziet is de file er naar toe. Verder ziet hij het al heeeeeel wat beter zitten omdat het vorige keer goed meegevallen is.

Kenny krijgt ook wel wat zenuwen voor het maatschappelijk onderzoek ... ik heb daar ook wel wat schrik voor. Het is toch echt iets waarvan je niet weet hoe het allemaal gaat lopen hé. Je kan je niet echt 100% voorbereiden hierop, want je weet niet wat ze juist gaan vragen, hoe diep ze hierop in zullen gaan, ... Kenny spreekt niet zo makkelijk over gevoelens en als hij dan iets zegt komt het er vaak nog anders uit dan dat hij bedoeld. Ik daarentegen vertel maar honderuit, al is het vaak met enige weemoed en emotie in mn stem. Zeker als het op de mmm aankomt gaan er bij mij wel traantjes vloeien en ik heb dus vooral schrik dat ze dit verkeerd gaan interpreteren hé. Ik wil echt voor 200% gaan voor de adoptie en de mmm achter me laten. We zeiden het al, maar adoptie is voor ons GEEN tweede keus hé ... we zijn echt blij dat er een tweede KANS bestaat. Ach ja, tegen dat we zover zitten zijn we ook al weer wat meer gegroeid hierin en zijn we mss toch wat meer 'voorbereid' hierop hé.
Nu nog eerst 3 halve cursusdagen en 1 panelgesprek te gaan hé.

Zodus ... morgen weer een verslagje over de cursusdag hé (hoewel zal eerder voor woensdag pas zijn hoor, morgen na de cursus moet ik nog met de late gaan werken dus ja ...)

Groetjes,
Eef

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je weet Eef, wij zullen steeds voor jullie klaarstaan. Veel succes, Eefje en Gael

Anoniem zei

ik werk wel niet meer in carrefour, maar toch.. BEN ER STEEDS VOOR JE!!
veel succes,
dikke knuf
Linds

Unknown zei

Lieve schatten, bedankt allemaal! Ook voor jullie nen dikke merci om me hier te komen steunen.
Ik zou zeggen blijf zeker lezen, en zeker ook af en toe reageren hé!

Dikke kus,
Eef

Anoniem zei

Iep Eef!
Het eerste familie berichtje.
Volhouden, da kleine wonder komt er hoe dan ook wel aan!

xxx de kleine zus.

Unknown zei

Klein zusje,

Mercikes hé ;-) Zeker blijven lezen en vooral reageren hé!

Eef
xxx